Tuesday, March 8, 2011

saya dan along

persamaan..
ade ke...?? dia boolat...sy gemok...
hahahah...
okei2....
1) dia cucu kesayangan mek...
saya cucu kesayangan cek....(abah cakap)

2) dia anak manja mak...
saya anak manja abah...

3) dia suke layan kanak2...
saya suka jadi kanak2.,..
hahaha...

along2...dia suka panggil saya dak itam...n bila dapat kol dari dia...bila jawab tu..mesti dia cakap.."dak itam'...
oh sungguh tak adil...
i taw la i ni anak peranakan india tak jadik...along anak peranakan cina tak jadik jugk...hahaha...
kami MELAYU okei,...
tp selalunya...sayalah yang kena...
abang2 India tu mmg nk ngorat sy r...ala2 nk jejak kasih makwe hilang 10tahun lepas...
taw la muka ni xpure melayu...x Pan asian sume2 tu...
aci suke ati je nk cakap sy ni dr india...
aish...sedih taw...:(

heee....
post ni pasal along sebenarnye...
along boolat...:))
dia la satu2 nye kakak y sy ade...
klau nk isi ape2 borang...
sibling sy nama dia je...
tade orang laen da....

dulu kn...
ta penah nk rapat ng along...
asyik nk gado je...
nk jeles2 dengki sume...tu keje sy mase kecik2 dulu la,...
sb terasa kurang kasih syg...
hehehe...
n bila along ade pakwe pon...
sy JELES amat dengan pakwe dia tu...
sy xpuas lagi nk bergedik manja ng along...
da ade orang laen nk gatei2 ng kakak cantik tu...
hoh...sume org nk jadi pakwe along...kena lulus SIRIM sy dulu okei.,...ngeeee...

skangni...??
kami da click...erk..???
bila berjauhan la...
bila dekat...
ade je nk gado nye...
hehehe...
bila jauh2 mesti calling2...
selalunya sy lah y kena...
even dia da keje....still lg adik y baek y dipanggil itam ni yang kol dia...
n topupkan tuk dia...
tengok...
besar taw mandat KAKAK...
jgn buat maen..ehhehe...

dia suka dengar cite saya...:)
dalam satu panggilan tefon tu...
saya akn bcerita semua pasal family kt dia...
hahahah...

skang da bole share2 baju...:)
dulu mmg x la kn...
dak itam ni mmg xsuke share baju ng orang...
even ng kakak sendiri,,,
skangni baju dia sy punye...baju sy..sy punye jgkla...hehehe...

along yang sorang ni...
dia lah y saya ade...
tempat nk gado...tempat nk meminta2...
tempat nk bcerita...
hmm...
dulu kan...penah cakap kt mak...
bila gado ng along...
"kak benci along"...
tp mak cakap...
"adik nk2 benci along...adik da tade along laen da....kesian kt along adik benci along"...
jahat kan sy dulu,...
n skang ni...
saya nk cakap sekali lagi...
" saya SAYANG along boolat saya...sayang sgt...smpai saya xnk dia kawen..okei...?? hehehe..."

ape2 pon...saya tetap sayanglah family saya....
:)
sayangku::
my mom is my heart...my dad is my soul...they are my heart and soul...
and along...
she's the best buddy...
coz we share the same blood inside...:)

1 comment:

  1. dak itam yg sengal..!!!!
    1) skang i daa xboolat okei...
    2) mengaku pon dlu2 u jeles ngn i...huhh...:P
    3) now i'm single....i daa xderk mna2 p.we okei...
    4) hmmmm....mgkin last wish dak itam 2 akn t'makbul kot..huhuuu

    ReplyDelete