Tuesday, January 4, 2011

2011

Alhamdulillah...
2011 menjengah diari kehidupan...
umur 23 thn akn muncul beberapa hari lagi...
bersyukur sangat...
dalam usia sebegini...
masih ada bonda dan abah tempat bergantung...
masih ada along y sudi mendengar cerita berkongsi rasa...
masih ada atuk nenek yang akan memujuk dan bermanja...
masih ada sepupu2 yang sudi bergelak ketawa bersama...
masih ada pcik mcik yang memberi sokongan sepenuhnya...
Alhamdulillah...
melihat diri yang masih 'lengkap'...
tiada sebab untuk saya tidak berjaya...
melihat masih ada lagi tempat bergantung...
mana mungkin saya berdiri rapuh sedangkan akar tunjang saya masih utuh menyokong...
saat orang laen mula kuat krn tiada pilihan...
knapa harus saya lemah sdgkan diri sendiri punya pilihan yang pelbagai...
dan harapan saya...
semoga tahun ini...
untuk setiap hari2 yang saya lalui...
semoga bonda dan abah...
redha perjalanan hidup saya sebagai anak mereka...
semoga along juga redha sy sebagai adiknya...
dan yang utama...
semoga ALLAH S.W.T. redha akan perjalanan hidup saya diatas muka bumi ini sebagai hambaNya dan khalifahNya...
insyaAllah...:)
ameen...


sayangku::
1) diluar hujan panas...
sambil menaip...saya menjenguk dan berharap...
PELANGI..muncullah...
kerana simboliknya...tiap kesedihan...pasti akn ada gembira...

No comments:

Post a Comment